perjantai 26. elokuuta 2011

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard

Vajaat kolme tuntia ennen kuin lähdetään ajamaan kentälle. Tosi outo fiilis, vähän niinkuin että saan sen mistä oon pitkään unelmoinu, mutta ei tunnu siltä. Laukku on pakattu ja kaiken pitäisi olla mukana. Viimeiset hyvästit joillekkin kavereille jätin vielä tänään.

Pauliina antoi mulle läksiäis/synttärilahjan! Pakko jakaa siitä muutama kuva! Se on ihana Pake, kiitos. <3 Läksiäislahjoja ja muuta on tullut myös muilta. Kiitos tosi paljon, vaikkei niistä kuvia oo tänne tullutkaan. :)




Ja mun on pakko mainostaa että oon jo pitkään halunnu nomination-korun ja nyt sain sen! Suomi-lipun ja JYPin logon. :)

 
Äiti sanoi: "Jotta matkustaminen olisi mukavaa, pitää olla hyvä lähtöpaikka jonne palata." Näinpä. :) Pakko taas linkittää kappale, jota oon toisinaan kuunnellu kun oon ittekseni fiilistelly lähtöä.




Seuraavan kerran päivityksiä tulee sitten varmaan atlantin takana! Nyt olis sitten aika pistää pää tyynyyn ja yrittää saada edes vähän nukuttua ennen kuin on aika mennä.

Kaikki rakkaat: tulee ihan hirveä ikävä, olette tärkeitä, nähdään ensi kesänä! <3

5 kommenttia:

  1. Ihanan lahjan Pauliina tehnyt :) En muistanutkaan, että tuollainenkin kuva on ysin tanssiaisista.

    VastaaPoista
  2. Oleppa hyvä :) <3 ja kiitti Henna! aika huisia että kirjotit tän eilen tossa sadan metrin päässä ja luet tän kommentin sit siellä tuhansien kilometrien päässä! Ja hyvä otsikko muuten :)

    VastaaPoista
  3. Ja osuva kappale! ikävä tulee täällä myös :(

    VastaaPoista
  4. Henna: niin oli joo :) ja mä jopa muistan kun se otettiin! :)

    Pauliina: niimpä, outoa. ja kiitos, mäkin tykkään :) ja on ikävä!

    VastaaPoista
  5. Mietinki missä oon ton kipaleen ennen kuullu.
    Ja sit katoin taas brother bearin :D

    VastaaPoista